google-site-verification: googleb724678f635bb07f.html

Distances līgums

Šajā interneta veikalā www.yogaroom.lv piedāvāto preču pārdevējs Alīna Kotuna, reģ.Nr.19038110935, [email protected] no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

1. PASŪTĪŠANAS, PIEGĀDES UN SAMAKSAS KĀRTĪBA.

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot iegādājamo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci, lietojot interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus (ja pastāv tāda iespēja Internet veikalā) vai apmaksājot Pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 15 dienu laikā, kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju. Ja preci nevar piegādāt šajā laika periodā citu piegādātaju, kurjeru vainas dēļ, tad preču piegādes laiks var tikt palielināts uz nenoteikto laiku, saskaņojot termiņu ar pircēju. Ja Pircējs atsakās gaidīt ilgāk par norādīto termiņu, darījums tiek atcelts (nauda tiek atgriezta Pircējam, ja ir veikts maksājums). 

Internetveikalā var pasūtīt arī citas preces, kas nav norādīti Katalogā, bet pēc Pircēja vēlmēm un pieprasījuma var piegādāt no ražotāja/piegādātāja noliktavas.

2. ATTEIKUMA TIESĪBAS.

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

Pircēja pienākums ir atgriezt preci Pārdevējam 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas. Prece tiek uzskatīta par atgrieztu  laikā, ja ir pagājušas ne vairāk kā 7 dienas. Visas izmaksas, kas radušās saistībā ar preču nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir mehāniski bojātas, nosmērētas, oriģinālais iepakojums (ja tāds ir)  mehāniski bojāts;
  • piegādes laikā sabojāts kurjerpiegādes firmai
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

3. DATU APSTRĀDE.

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Ar detalizētu informāciju par personas datu apstrādi Pircējs var iepazīties interneta veikala sadaļā Privātuma politika.

4. STRĪDU RISINĀŠANAS KĀRTĪBA.

Puses strīdus risina savstarpēji vienojoties. Ja pusēm viena mēneša laikā nav izdevies panākt vienošanos, tad strīdi tiek risināti Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.